i am flying



Har åkt på världens förkylning eller något, innan jag somnar och när jag vaknar har jag sjukt ont i halsen och huvudet och är helt täppt... Och det är sommarlov, då ska man vara frisk! Jag överlever nog, annars är det så att jag har räknat fel och idag är det bara 11 dagar till Spanien! :D vid tre ska vi vara nere vid Örby och sen har jag ingen aning om när jag kommer hem eftersom jag och Julia fortfarande inte har lyckats lista ut överraskningen. Vädret sviktar så jag kan nog inte köra på shorts och linne idag, illa. Och jag lär verkligen inte bada vilket det stod i mailet att man kunde om man vill, haha. Ha det kalas så hörs vi ikväll eller imorgon, pussään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0