i keep doing my own thing

USM bilder

Förträning:


1,5 fail skruv

överslag

flickis hel

Tävling:




fristående

innan hopp

1,5 skruv fail fail fail

enormt söta Klara

flickis sträckt varvet

flickis hel

innan framåt, Josse och Julle

Helgen har varit väldigt fin om man räknar bort tävlingsdelen, jag är nöjd med tumbling men inte det andra. Jag har trillat för första gången någonsin på en tävling och det var väl bra på sitt sätt för någon gång ska vara den första men endå drygt. Tack alla som har gjort helgen till vad den blev för jag har haft väldigt roligt innan och efter tävlingen. Inatt slog dock allt, vi sov fyra timmar och resten hade vi bara kul kul kul, det får jag tacka Emma, Madicken, Caroline, Ida och Ebba för. Roligast av allt var när vi hoppade ut genom fönstret, sprang runt där inne och sen skulle in genom fönstret igen. Orkar inte berätta mer för tillfället.

Helgens citat: "Hon får foootmassaaaaage" - Alice K-H

I lördags hade jag mina tre absolut finaste vänner på samma ställe för första gången någonsin, det var fint. ♥

Kommentarer
Postat av: shiralee

finfina bilder, och du var superduktig. :)

älskar dig linneafinastöster <3

2010-06-06 @ 19:22:54
Postat av: syster<3 (ebba)

sööötaste syster <333

2010-06-09 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0