i've got a problem



Tog en fika med Josse på stan och sen gick vi runt i  och kollade i affärer och jag fick med mig en bikini hem, nice! Var dock på jakt efter jeansshorts men det hittade jag inga så vi håller tummarna för att jag hittar det i Spanien istället. Efter det åkte jag ut till killarna och vi körde uteträning, dvs att vi tog ut redskapen på gräset utanför och det var sjukt roligt! Sen på min egna träning hade vi 1,5 timmes uppvärmning med styrka och stretch och det var sjukt skönt och sen en timme övandes på balanser. Direkt när jag kom hem stack jag ut och sprang en liten runda så idag har jag verkligen varit duktig! Imorgon har jag inga planer ännu men hittar säkert på något trevligt då med, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0