left without a choise



Och då var det SOMMARLOV! Kommer aldrig mer gå på en lektion på PS och det skrämmer mig massor och jag är väldigt ledsen för det faktiskt. Tre år på PS har varit en väldigt fin tid men nu är det nya utmaningar som väntar och det ska också bli kul! Middagen igår var trevlig och likaså natten med mina fina vänner. Avslutningen var väldigt sorglig och det var nog ingen som inte grät. Mina betyg kan jag dock inte annat än att älska, så skönt att allt slit har lönat sig! Bilder kommer senare, ikväll blir det Råå med klassen och sen sova hos fina Sara :)

hoppas att du har det bra där du är nu. livet är orättvist, allting är orättvist. VILA I FRID JULIA! du verkar ha varit en jättefin människa som var och är älskad av så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0