through the underground



Fay, Fiona och Sara har sovit här inatt och igår kväll hade vi besök av några fler och tittade på världens konstigaste film och jag skojar inte. Efter den tittade vi på Greveholm och de andra hade stuckit hade vi massage och snackade en massa, sjukt mysigt! Jag och Fay har lyckats sova båda två i min lilla säng utan att sparkas eller ramla ner eller något, starkt jobbat tycker jag. Imorse gick vi upp tidigt och följde Fiona till Maria Station eller vi var ute och sprang/powerwalkade i 45 minuter då, sjukt. Efter frukosten kollade vi på Greveholm igen och däckade i soffan och sov typ två timmar hehe. Idag ska jag packa till allt som händer den närmsta veckan och sen inte göra så mycket mer, kanske fixa om designen på bloggen om jag orkar :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0