you know that i love you


USM

Har precis kommit hem från fyra fullspäckade dagar med en massa gympa, några nya varv, några som det var längesen jag körde, plågning och fina vänner. Shiralee var där iallafall och det blev jag grymt glad för. Totalt har vi tränat 13,5 timme ren gympa och sen plus en massa uppvärmningar och styrka och så på det, så kroppen är ganska slutkörd nu och huvudet med för den delen. De nya varven blev dubbelhalv och dubbelpikhalv på trampolin och pik öppna handvolt sträckt på luftkudde, sen körde jag även flera dubbelsaltosar vilket jag bara hade gjort en gång innan och det var för sju månader sen och massa tzukor som var bättre än vad de har varit innan. Orkar inte berätta så mycket mer nu, ikväll blir det en tidig kväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0