3 0 / 3 - 1 0 ♥




Bilder från igår när vi hade piknik, fler kommer lovar jag men vi fotade
mest med Fays kamera så hon måste skicka alla bilder! Igårkväll sov
vi hos Fay och innan dess var där en massa folk som kollade på film,
sen imorse gick vi upp och fixade oss sen stack vi. Jag åkte till Gustaf
och Alice skulle hem. Och jag kan inte förklara i ord hur enormt bra mina
första dagar av lovet har varit, för de har varit alldeles för bra. Ikväll
ska förmodligen systrarna Persson sova här och imorgon blir det en dag
med Frida, Sandra och Julia, kan inte bli annat än sjukt bra. Puss.


Kommentarer
Postat av: Fay

älskar diug megamycket efterblivnabildkompis!!

ALF FOR LIFE!!

det rimmar :D :D <3

2010-03-30 @ 22:44:59
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0