a d r i a n d a g e n



Grattis på namnsdagen baby!

Adrian: Mamma, sånna där man har till hamburgaren, sånna gula, vad
heter nu dom? Sånna typ potatisar?
Linnea och Vera: Pommes?
Adrian: Ja, justdet, pommes...
Alla: HAHAHAHAHAHA.
Det gjorde vår dag älskling ;)

Jag och Vera pluggade och åt toast, sen skulle hon träna och jag har
fortsatt med pluggandet - mitt hem - det går framåt tror (och hoppas) jag.
Annars händer inte mycket... Jag har gått och blivit fruktansvärt förkyld
som jag nog skrev innan, det suger väldigt mycket. Om jag inte är bättre
imorgon blir det ingen träning och det är ju lite segt...

Helgen kommer bli grymgrymmaregrymmast, imorgon tränar jag tjejerna
i vilket fall som, sen kanske egen träning då, sen ska Fridaälskling sova
här. På lördag ska vi upp typ halv sex, tjejerna tävlar i Malmö, första gången
fristående och allt, jag är lite nervös men de är så duktiga :D sen åker vi
direkt till gh, tränar killarna, sen direkt hem till Frida och Julia, så ska jag och
Klara sova där! Kommer bli så grymt roooliiiiigt! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha

2010-03-05 @ 10:29:20
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0