a l l m ä n t ö v e r t r ö t t



Prov imorse, gick nog bättre än vad jag hade trott iallafall, jag fick en
himla skrivkramp och nu finns det inte mer att göra än att hålla alla
tummar och tår som finns. Ett fint betyg hade suttit gött men alltför fint
blev det nog tyvärr inte. Sen spelade vi upp musiken idag också, jag
sjöng, vilket är helt sjukt. Men jag tyckte vi var ganska duktiga faktiskt :)

Efter skolan gick jag och Fay till biblioteket och "pluggade", det blev ju
inte alltför mycket plugg iallafall utan mer en massa skrattattacker och
så fick vi några snea blickar på köpet också. Det var väldigt roligt iaf
och alltid lika skönt att prata med dig, tack!

Kommentarer
Postat av: faysan

lov u hunnybunny! :D <3

2010-03-11 @ 20:33:28
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0