d o c k b i l d , f f n i ä r r i k t i g t b r a



Helgen har varit väldigt bra. Började med en supermysig fredagkväll med
Vevve och Grey's Anatomy säsong ett. På lördag vaknade vi tidigt och
fortsatte titta på Grey's, och sen blev det en tur upp till gh, Vevve tränade
slimeisarna och jag tittade på, sen var det träning för killarna och sen en
till väldigt mysig kväll i Glumslöv hos Oliwia med lite folk, tack alla! Imorse
var det träning igen, och jag har skaffat mig en ny bästa vän, flickis hel ♥
Idag händer inte ett skit förutom franskaplugg och kanske en promenad
i det fina vädret och sen några avsnitt Grey's skulle jag gissa på.

Hoppas ni har haft en trevlig helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0