e n g a n s k a v a n l i g s ö n d a g




Förkylningen ärligt talat håller på att döda mig, detta är så sjukt drygt
så det finns nästan inte... Träningen i fredags skippades och kvällen
spenderades istället med Frida i många försök om att bränna skivor till
tävlingen vilket lyckades vid elva.

Tävlingen igår gick jättebra, mina tjejer är typ b-ä-s-t. Tia av 21 lag
och då var det även första tävlingen för några stycken, poängen blev:
Fristående: 7,3 (första gången, typ sjätte bäst, helt grymt!)
Matta: 8,35 (högsta poängen de någonsin fått!)
Hopp: 7,9
Efter det åkte vi direkt till gh och hade picnick i omklädningsrummet,
tränade killarna, åkte hem till Frida och hade världens mysigaste kväll
med henne, Klara och Julia. Älskar er något otroligt!

Imorse tränade jag efter några om och men, körde dock ganska lugnt
och skippade mördarstyrkan. Det gick faktiskt nästan grymt bra idag,
skööönt. Efteråt fick jag snällt följa med pappa till Kaisho, men där
dansade jag fristående, övade på hjulning bomflickis, skickade sms och
spelade på mobilen. Det var ganska segt, bilderna är därifrån ja.

BEYONCÉ - BROKEN-HEARTED GIRL.

Kommentarer
Postat av: fridaaa.

tack för allt bästa, du betyder mest.

älskardigsjuktmest <3<3



btw; snygga bilder ;*

2010-03-07 @ 20:18:21
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0