f u l l r u l l e m å n d a g


detta är nog min favoritbild i hela världen, det var världens roligaste
tävling och dessutom vann vi, laget var bäst och alla skrattar. sakna!

Måndagar är inte speciellt bra tycker jag. Seg skoldag, fick dock resultat
på NO-provet, MVG :) blev väldigt glad för det iallafall. Killarnas sista
träning innan tävlingen och det ser bra ut, gillaaas. Frida och Julia åker
på semester på fredag och vi hinner förmodligen inte ses, det gillas inte
alls, hur ska jag klara mig? Nog två veckor tills vi ses nästa gång :(

Annars är allt som vanligt... Sms är världens bästa uppfinning men det
vet ni redan att jag tycker och för en liten stund sen råkade jag slicka
på min mobil, ibland händer sånt, att man tänker efter att man har gjort
det. Inte så lyckat nej. Och nu måste jag gnälla lite med, jag har fått en
massa ont i magen och mår illa :( plus att förkylningen inte har släppt
även fast den har blivit bättre. Nu ska jag snart sova. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0