k l a s s e n



Ta fram ditt skolakatalog och bläddra fram till din klass
börja räkna högst upp från vänster


Har du kysst nummer 7?
Johan, haha neej

Brukar du vara med nummer 9?
Mattias, OHJA! Not.

Är nummer 13 din bästis?
Jag. Ja jag hoppas väl att jag känner mig själv bäst iaf.

Gillar du nummer 3?
Daniella, hon är klart snäll, som kompis gillar jag henne ja.

Älskar du nummer 16?
Faay, ja det gör jag :*

Är nummer 12 din bästis?

Frida, för ett tag sen var hon.

Va du med nummer 2 idag?
Oscar, haha nej men han var med hos Fay igår ;)

Hur länge har du känt nummer 3?
Daniella igen, sen vi började på ps :)

Har nummer 15 lika dan mobil som dig?
Kim, nepp.

Har du varit med nummer 8 nån gång?
Sandra, nej inte bara jag och hon men på tjejkvällar osv :)

Har du varit kär i nummer 11?
Jakob, nej det har jag inte.

Vad skulle du gjort om nummer 4 blev tsm med nummer 6 ?
Fiona och Anna, hahahah det hade varit konstigt ju.

Vad skulle du göra om nummer 2 drog ner byxorna?
Oscar, jadu, blivit paff antar jag.

Har du någon gång varit kär i nummer 1?
Oliver, nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0