l i s t a s k i t

Vad känner du dig tryggast?
hos frida&julia tror jag. och hemma och på gh.

Om du frågar din mamma/pappa efter pengar till mat, hur mycket pengar får du då?
det är olika. fast jag får mer av pappa än av mamma.

Vad är det elakaste någon någonsin sagt till dig?
att jag har förstört någons liv. det var väldigt längesen men dock.

Vad är det snällaste någon någonsin sagt till dig?
räknas sms också, så är det ett från shiralee. "linnea öster, du betyder så in i bombens mycket för mig, och tro mig, du förstår inte hur mycket jag menar. du finns alltid där för mig och lyssnar alltid på vad jag har och säga strunt samma hur sur eller tråkig jag är. att lära känna dig är något av det bästa jag gjort men samtidigt ett av dom störigaste för jag klarar inte av att sakna en människa så mycker som jag saknar dig, jag hade kunnat göra vad som helst för att ha dig här hos mig eller för att vi skulle få bo nära varandra och bara kunna vara med varandra på all vår lediga tid, tiden vi inte har (skämt osido). jag älskar dig grymt mycket, du är bättre än bäst hjärtat mitt. <3<3"

Lycklig av lögner eller sårad av sanningar?
ibland, de dagarna när jag kan leva i en bubbla så lycklig av lögner. men oftast sårad av sanningen.

När grät du senast?
oj ja, har nog inte gråtit sen förra fredagen faktiskt.

När skrek du åt någon senast?
vet jag faktiskt inte. kanske igår.

När skrattade du senast?
igår på träningen. <3

Saknar du någon just nu?
haha, skojar du eller? lovisa, lydia, shiralee, vendela, fiona, melissa, sara, anna, hultberg, hedvig, hilma, josefin och typ tusen till.

Nämn 5 sanningar om dig själv:
1.
thailand har varit den bästa tiden i mitt liv, men om jag inte hade åkt dit kanske jag hade fått börja i elit ett helt år tidigare. vem vet.

2. jag älskar omklädningsrummet på gh, det är så fridfullt. och så har jag en speciell hörna där som jag alltid hänger mig i och klara och julia har börjat jävlas med mig och hänga sig där innan jag kommer, hah.

3. när jag var liten bet jag max i armen så han nästan tvingades ta stelkrampssprutan. jag har bråkat mer med honom än min lillebror under bara den tiden de bodde här.

4. jag och frida j åkte alltid "skridskor" med raggsockar i deras vardagsrum när vi var små.

5. om något inte går som jag vill blir jag besviken och börjar nästan alltid gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0