n a t i o n e l l a e n g e l s k a d e l b



Nationella. Ja. Usch. Det gick väl sådär, det var mycket svårare än vad
jag trodde att det skulle vara men förhoppningsvis gick det okej iallafall.
Hoppas det går bättre för klassen nu än vad det gjorde på svenskan, där
hade tydligen typ 37% fått IG. På rasten mellan var det fint väder så vi
gick (utan jacka!) till parken och lekte på lekplatsen :D

Skulle egentligen ha åkt till Fiona och gjort Indien men Fay skulle och
kolla sin fot igen så vi sket i det och bestämde att alla får göra på sitt
håll istället så nu ska jag plugga sönder mig. Först och främst Indien då,
sen hade ju aldrig lite franska eller mitt hem skadat heller. Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0