p l u g g h e l a d a g e n l å n g



Söndags var väldigt bra, för det första gick träningen faktiskt ganska bra
för första gången på länge, sen var det väldigt roligt att träffa Louise och
Emelie, väldigt längesen sist. Och sen var det roligt hos Linn också, det
blev en massa bilder där som ni får ser när hon skickar dem helt enkelt.

Igår hände ingenting speciellt alls, gh som vanligt efter skolan och våra
småkillar tävlar ju nästa helg, det ser väldigt bra ut, hoppas att detta går
bra! Friståendeträningen var ganska flummig, eller vi flummade ganska
mycket iallafall. Klara har kommit hem igen! Så på lördag kanske jag, JP,
Frida och Klara ska sova över, om vi orkar efter att ha gått upp typ halv
sex, varit på tävling med tjejerna och sen tränat killarna direkt... Haha,
vi får se hur det blir men hoppas!

Idag har jag bara pluggat. Vera var här en stund, sen stack hon och
Frida J kom och hjälpte mig att sätta igång med musikarbetet som ska
vara inne på torsdag, jag pallar inte. Har iallafall börjat skriva nu om U2,
har skrivit typ en halv sida och arbetet ska vara 2-3 och detta har tagit
tid. Vi fick tillbaka engelska uppsatsgrejen förresten, och jag fick MVG-,
helt okej men kunde ju varit bättre. Jag är helt okej nöjd iallafall. Sen på
matten, alltså, Oliwia, vad är det med oss sista lektionen på tisdagar? Vi
var övertrötta idag igen och det blev alltså väldigt roligt.

Nu ska jag fortsätta på musiken. DÖDAMIIIIIIIIIIIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0