s k o l a n ä r i n t e o k e j !


bildbrist, kolla så bleka ben jag har, sommar, jag saknar dig!

Idag hade jag otur. Eller så kan man kalla det tur, välj själva. Fick göra
två muntliga nationella prov, ett i svenska och ett i engelska. Så nu är
båda gjorda iallafall även om det nog inte gick speciellt bra. Störigt. Mest
engelskan som var konstigt och så, men det kändes som jag knappt sa
något på svenskan heller men Camilla sa att vi inte behövde prata så
länge... Aja, nu finns det inte mycket mer att göra än att hoppas på det
bästa och nu behöver jag iallafall inte gå runt och oroa mig för när jag
ska få detta gjort heller.

Efter skolan blev det en väldigt mysig och efterlängtad fika med fina Julia!
Det var verkligen skönt, kändes som att det behövdes. Och det blev nog
inte en enda tyst sekund på två timmar. Väldigt skönt att prata en massa,
alldeles för längesen sist. Tack för det Julls! Ett litet ♥ till henne.

Ikväll blir det en massa pluggande, hinduismen har första prioritet då vi
har prov på det på torsdag, sen Indien ska redovisas nästa vecka och det
har varit väldigt lite tid. Sen skulle det ju knappast skada att fortsätta på
mitt hem eller kanske börja med lite franskaverb. Allt detta plugg... BLÄ!!
Ska bli himla skönt med lov snart igen, bara att försöka stå ut fram tills
dess. Men nu först - mat. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0