t j u g o t v å n i t t o n



Nu har jag jobbat med mitt hem många timmar och har hittat en hel del
från massa olika så jag är nöjd! Kan dessutom franskan som är till imorn
vilket också kan vara en fördel. Nu ska jag sova bort förkylningen, min
duktiga bästis skulle sova bort sin och hon gick och la sig för en stund sen,
duktigt, jag har inte sovit innan tio på väldans länge. Fixade precis alla
kläder som låg slänga lite varstans också, det är störigt att ha sex par
strumpebyxor med hål på stortån, alla är dessutom höger stortå vilket är
konstigt faktiskt. Nä nu ska jag sova. Ska bli skönt med fredag och helg!

Puss på alla mina fina vänner, det är ni som får min värld att gå runt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0