t r ö t t t t t t


gammal bild.

jag är fruktansvärt trött, det har varit sjukt lite sova och sjukt mycket
gympa denna helgen. ikväll ska jag sova åtta. orkar inte berätta så
mycket om dagarna men det blev guld och silver för killarna och femma
och 16 för tjejerna (av 40) igår! weeey. träningen idag gick väldigt bra
och jag har träffat mina favoritisar v&s också idagens. äldre tävlade
fristående och de var duktiga, faysan tävlade med ling i fristående och
de vann, hon är sötast i sverige. pussssss.

Kommentarer
Postat av: fay

HAHAHAHHAHAHAHAHAH, sötast i sverige, yeah right

& de va bara en skåne tävling x)

du va duutti på träningeN :D <3

2010-03-14 @ 21:46:58
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0