-

jag önskar att man kunde blanda tiden. så att vissa saker är precis som det är nu, och att vissa saker är som det var förut. och jag önskar att man hade kunnat låta någon annan vara en själv för en dag och göra saker så att den andra hade förstått hur vissa saker känns i vissa lägen. hur hårt vissa ord tar och hur rädd man kan vara för saker och ting.

det enda jag vill är att aldrig förlora dig för om jag hade gjort det hade ingenting kunnat bli bra igen. hade det inte varit för dig hade jag aldrig varit här jag är idag för utan dig hade jag hade aldrig förstått hur viktigt det är att vara ärlig. rosa är min favoritfärg, även fast jag säger dumma saker ibland.

Kommentarer
Postat av: bästavän

jag älskar dig, och jag förstår, men du är för rädd. <3

2010-11-07 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0