det är mörkt när man cyklar till och från skolan...



Nytagna bilder, woohoooo Linnea! Dagens inköp (eller rättare sagt födelsedagspresenter från farmor), en grå halsduk och en ljusrosa tröja. Me like! Tack farmor :)

Imorse sa jag till Klara att det nästan är helg. Tänk att tänka så på en onsdag morgon, att det snart är helg. Sjukt, men ganska skönt. Om man tar ut helgen lite i förskott så känns det ju som att den varar lite längre. Kom dessutom på att vi nästan har tre dygns helg varje vecka eftersom vi slutar 11.15 på fredagar och börjar 9.55 på måndagar. Najs.

Iallafall. Dagen startade med en massa motion, cykling till skolan och sen ett pass streetdance, superkul! Till lunch åt jag, Emma, Fanny, Frida och Johanna på hälsovisionen och jag, Emma och Fanny satt kvar hur länge som helst och pratade. Efter skolan var jag då i stan med farmor, köpte det på bilden och fikade och sen cyklade jag hem med Klara. En bra dag enligt mig, hoppas att er också har varit det :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0