en liten groda


kolla vad jag fiiiick, världens sötaste halsband av fay & fiona!

Jag hade en jättebra dag igår, tusen tack till alla som har sagt grattis, ni är fina! Hade en jättemysig kväll med världens bästa Fiona, mat, snack, film, prinsesstårta och godis. Idag kan jag knappt gå, på GH blev jag mobbad både av gymnaster och av flickor tävling, denna träningsvärken är verkligen den värsta på så himla länge och det kommer vara jättejobbig styrka i några månader till... Great. Nu ska jag plugga lite geografi, puss!

Kommentarer
Postat av: Fiona

Tack för igår söte!<3

Loveee

2010-11-21 @ 14:23:23
Postat av: Vera

Hur kunde jag missa detta???? jag hade också velat mobba dig lite för att du knappt kan gå.... ;)

2010-11-24 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0