för all tid

Det dummaste jag har gjort? Att bli alldeles för bra vän med någon som bor alldeles för långt borta för då måste man sakna precis hela tiden. Samtidigt är det något av det bästa som hänt mig, för en sån fin vän är det inte många som har. Om vi bara hade bott närmre varandra eller om man hade kunnat stanna tiden hade allt varit okej, men det är det inte, för att sakna hela tiden är för jobbigt. Ibland drömmer jag mig bort och tänker på hur bra allt hade varit om jag hade sluppit sakna dig hela tiden. Du har det som ingen annan har. Jag älskar dig, jag ser upp till dig och jag saknar dig alldeles för mycket. Du är bäst.
shiralee, bästavän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0