grattis till pappa som fyller år idag!


exempelbilder i mitt ♥

Och nu sitter vi här meeeed, damdamdamdamdaaaaaam, skoldatorn! Den är sjukt liten och väldigt söt, jag har nog aldrig innan sett en sån här liten dator faktiskt. Sick. Den är lite jobbig att skriva på och jag gillar min vanliga bättre så jag kommer inte att viga mitt liv åt denna faktiskt på samma sätt som jag gjorde med Skolstaden-datorn. Måste faktiskt erkänna att Skolstadens var hur mycket bättre som helst. Aja, strunt samma i det.

Nu ska jag fixa mig lite mat, packa och sen åka till GH om sisådär tre timmar. Men först av allt ska jag ändra klockan på denna datorn för den är typ 18.23 hehehe. Jag vet inte riktigt när vi hörs men förhoppningsvis imorgon. Ha en fin helg för det ska jag verkligen ha! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0