hela själen var bruten


mitt livs bild, måste det nästan vara iallafall.

Sick att jag var hemma klockan fem idag... Riktigt drygt, och nu måste jag plugga eftersom jag lovade min lärare att lämna in My favourite person imorgon, suck. Har inte så mycket kvar dock så det ska nog gå. Annars tänkte jag nog rensa bilder på datorn och kanske redigera om jag hittar något gammalt, fint och bortglömt. Imorgon får vi skoldatorer, ganska awesomeeeeeeee.

Lite planer inför helgen då:
Imorgon: Skola, få datorn, hem, GH - tjejerna, sova hos Frida
Lördag: Halmstad med Frida (och förhoppningsvis Hultberg) och kolla på U-cupen
Söndag: Tävling med alla mina små!
SUPERDUPERTOPPENHELG för det är mycket gympa och det gillas! :D förhoppningsvis kommer bilder från allt detta lite senare :)

En sak som jag tycker är väldigt fint också, syskon som är bra vänner och sådär gulliga mot varandra hela tiden.

Kommentarer
Postat av: frida

kan du ha syftat på min och min betjänt där i slutet? ;)

2010-11-11 @ 18:13:18
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0