jag borde nästan vara odödlig till och med



Hahahaha, jag har precis suttit och skrattat här för mig själv nu sjukt länge efter denna kommentaren (från förra inlägget såklart), hahaha. Jag tackar Frida för att jag kommer leva lite längre (om ett gott skratt förlänger livet såklart), haha, det sjuka är, att det är typ så och jag tycker så synd om Julia!

Iallafall, ja, visst syftade jag på er, hur härligt ser inte detta ut!?


Men jag tänkte lite på dessa fjöntarna också, älskar denna bilden!


Men det finaste av allt är, att dessa är två av de syskonparen som jag älskar absolut mest så det är så skönt att kunna umgås med båda systrarna på samma gång!

Och - en sista sak. Jag börjar från och med nu lägga upp bilderna lite mindre igen (600 istället för 700), anledningen är att jag tycker att bilderna blir för stora när jag lägger upp bilder som är tagna på höjden.

Kommentarer
Postat av: jp

hahaha, jag är faktiskt inte lika mycket betjänt nu. ;)<3

2010-11-16 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0