preeego



Okej... Jag är sämst jag vet och det kommer inte ens bli bättre, så ni får helt enkelt stå ut. Igår efter killarnas träning var jag hos Frida och Julia, bilden, och fler bilder kommer förhoppningsvis ikväll. På kvällen skulle jag egentligen ha åkt till Fay och kollat film med massa trevliga människor men så blev det inte så istället var jag ute och gick en runda med Frida J och sen kollade vi på Änglar och Demoner hemma hos henne. Nu har jag precis vaknat och idag MÅSTE jag plugga häcken av mig, och så håller vi tummarna för att jag blir hyfsat klar och får hålla lov sen... Ska hinna med att passa barnen idag också. Men vi hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0