spanien/första advent





Alla dessa bilderna är från Spanien i somras (sakna, det var bäst ♥). Kolla mina kläder. Antingen var jag wannabe alla andra eller så var alla andra wannabe mig, måste vara det senare alternativet ;) Bild 1: Både jag och Fiona har hög kjol, vitt linne och ballerinaskor. Bild 2: Denna är den sjukaste. Jag och Oliwia har likadana linnen som är köpta där nere, mörka jeansshorts och vita nästan likadana skor. SWEET. Bild 3: Jag och Oliwia igen, hon har klänning och jag linne i och för sig men de ser exakt likadana ut upptill och båda är från Pull and Bear. Dessutom har vi likadana solglasögon också. Och så är vi ganska lika på den annars också ja, var bara tvungen att visa, haha.

Söndag idag, första advent, snön ligger fint på marken och det snöar lite dessutom. Har varit och haft mina finaste tjejer precis och om en timme ska vi adventfika hos Molly & co. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0