24.00



Är hur trött som helst efter denna helgen, ska nog gå och lägga mig snart, eller tidigt iallafall! Tävlingen idag gick jättebra utifrån alla förutsättningar, Hultberg skadade sig på förträningen så vi fick sätta in reserv på alla varv och lite sånt där, men det gick bra iallafall, jag är grymt nöjd med mig själv och laget! Känns som att jag personligen aldrig har tävlat så här bra. Hoppas att Hultbergs knä blir bra snart bara ♥ och så har jag träffat min fina bästa vän tre dagar på rad och det har varit ganska bäst faktiskt. Ska sätta mig och pilla lite med bilderna från EM nu, och om jag orkar slutföra det så visar jag sen :) puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gött att det gick så bra! :D Sorry att jag inte hälsade på dig, jag och pappa stack rätt snabbt. Han tycker ju det är så tråkigt att titta på tävlingar ¨(

2010-10-25 @ 20:29:16
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0