då gör det ju inget om jag craschar!



Gissa vad? GISSA VAD!? :D jag står megasuperduperlångt fram i friståendet och jag är såsåsåsåsåååå glad! :D även om det inte var riktigt meningen att det skulle bli så, men det bryr jag mig inte om, för nu har jag fått denna platsen och det ska bli hur roligt som helst att tävla på den! :D

Johannes Hedberg idag var riktigt bra, får besked senast på fredag eftermiddag och om jag får platsen så är det ingen tvekan om saken, då tar jag den direkt. Får jag inte någon plats blir det Trade and Service, och det kan nog också bli bra. Efter skolan gick jag en snabbrunda i stan och sen träffade jag JP och åt lite innan vi åkte ut till en riktigt rolig friståendeträning och det var väldigt roligt för alla i yngre att de ska dansa på 12 också :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0