ge oss ögongodis!



Ojojoj vad detta rasar, suck. Hur som helst, idag fyller mamma år. GRATTIS! ♥

Hur mysigt som helst att få tid med Sandra igår, alldeles för sällan nu för tiden! Det blev en massa prat, en kladdkaka och en bussresa till GH, väldigt trevligt. Tjejerna var duktiga och min egna träning var sjukt rolig, själva gymnastiken gick dock sådär men det gjorde inte så mycket. Sen var jag, Hanna och Kajsa kvar en timme och väntade på sega tränare efteråt, väldigt roligt det med, blev en hel massa med skratt! Just nu sitter jag och försöker tagga till inför dagens träning men jag känner mig helt seg så vi får se hur det blir. Puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis!

2010-10-11 @ 16:32:25
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0