har du någonsin haft en vän som är så bra att du inte kan beskriva henne eller honom med ord?


molly & en halv lydia, 2009

Ändrade planer, Frida kom tyvärr inte hit så jag har sysselsatt mig med plugg varvat med att jag har kollat lite annat på datorn. Ganska skönt faktiskt, det är väldigt okej att skriva släktsaga för det är intressant på riktigt. Jag är helt nervös inför tävlingen också, idag när jag stod uppe på tumblingrampen i dräkt tillsammans med de andra i mitt lag och väntade på att musiken skulle komma igång pirrade det ordentligt i magen, men det är bara kul! Ska bli riktigt roligt att tävla denna tävlingen (till skillnad från USM, usch).

Låtar som är helt underbara för tillfället:
Bruno Mars – Just The Way You Are
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Miley Cyrus – When I Look At You
Eminem – Mockingbird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0