inlägg nummer ett tusen


typ heeeeej old pic, förra sommaren!


Alltså jag typ smälter lite över barnen som jag ska passa, tre sjukt söta små flickor :D en stund efter det var jag ute och sprang, en halvtimme blev det, vet inte hur långt eftersom jag är sämst på det där men en bit iaf, sprang hela tiden också! Sen har jag ätit och duschat och nu hamnade jag visst här, ska hinna med lite matte till innan jag ska sova tänkte jag. Puss.

Tusen inlägg fulla med mitt liv. Det är ganska kul att kolla tillbaka på gamla månader och det mesta kommer jag faktiskt ihåg när jag läser det, riktigt roligt att ha allt detta samlat och sparat!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så sjukt sööööt du är snygging!! ;) <3

2010-10-15 @ 22:27:56
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0