jakten på sanningen



Inatt har jag drömt hur konstigt som helst och helt fel drömmar också för den delen med helt fel personer, det är nästan läskigt ibland det där med drömmar, vad betyder det egentligen?

På bilden ser ni vad jag har på mig idag, slängde på mig favorit jeanstightsen och en av tröjorna som jag har Susanne att tacka för, och bara ett vanligt vitt linne under, som jag för övrigt köpte i Spanien. Dagen har varit hittills toppen, trivs redan med det nya och jag hoppas att  den känslan kommer sitta kvar. Maten klagar vi inte på heller, för er som inte vet, så har vi matkort och kan välja mellan flera olika restauranger att äta lunch på, idag blev det thaibuffé, mumsigt! Och idag fyller min fina pojkvän år så ikväll ska jag på bio med honom :) vädret är för övrigt helt underbart också, klarblå himmel och solen skiner, och lite höstkyla till det, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0