klubbmästerskapen i hopprep 2006



måste erkänna att jag saknar hopprepet och alla fina människor hur mycket som helst..! helt sick vad tiden går också, fyra år sen dessa bilderna är tagna och jag kommer ihåg det som om det var förra månaden.

Nu är det alltså officiellt lov. Det känns inte som det för det känns som att jag har gått i skolan bara någon vecka men jag har redan hunnit gå sex veckor på SOS, en vecka på blandade skolor och tre veckor på JHG. Det har varit sjukt krävande men jag ångrar ingenting och jag trivs hur bra som helst nu. Iallafall, slutade tjugo över tio och cyklade hem och sen la jag mig i sängen och slocknade i 2,5 timme. Stabilt. Om en stund ska jag iallafall till mitt andra hem där jag inte har varit på jättelänge och så ska jag ha mina fina tjejer som jag inte har haft på åratal och sen träna. Hade inte tackat nej till några dubbelskruvar bakåt nej, vi får se hur det går.

du gör min dag genom att bara finnas, du är allt, du är min värld, du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0