något som inget kan ersätta

Idag har jag haft en toppenbra dag, började med att träna mina killar som var väldigt duktiga, sen åkte jag, Frida och Julia hem till dem. Åt, fixade oss och stack ut till Väla. Jag köpte ingenting men vi gick runt en stund och kollade, fanns verkligen ingenting som jag ville ha, förutom de ringarna som jag ska önska mig när jag fyller år. Sen stack jag och Frida hem till dem och Julia skulle på kalas, och sen kom Josse för vi hade träffat henne utanför Väla innan. Massa prat och skratt, sjukt roligt och mysigt, och kul att träffa Josse, det var väldigt längesen! Love you girls! ♥ ska gå och lägga mig tidigt idag och imorgon ska vi ju till Trade and Service, nervöst men det ska bli kul. Puss.

(min dator är segast i världen och det funkar typ inte att ladda upp bilder nu, därför ett bildlöst inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0