NSP1E


forever 21

En dag i Trade and Service klassen (NSP1E) avklarad, verkar vara en riktigt härlig klass måte jag säga! Väldigt liten också, bara 11 st som går där men om vi börjar blir det ju 13, det hade säkert kunnat bli brabrabra. Imorgon ska jag ju som sagt till Johannes Hedberg och på onsdag hit igen, så på onsdag ska vi bestämma oss helt. Ett litet minus är dock att de (vi?) har matteprov på onsdag och på två dagar ska jag hinna jobba in väldigt mycket, så ska nog sätta igång med det på direkten. Åt en kanelbulle precis förresten, kanelbullens dag idag ju! Klockan fyra ska jag iväg och träffa tre söta barn som jag ska passa några gånger i november, så vi hörs ikväll. Puss.

Kom förresten på en till sak jag hatar; att sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0