rosa bandet galan



7/1-10, fin dag med fay och fiona.

Två filmer har vi hunnit se idag i skolan, I am Sam imorse, den var väldigt bra men ganska sorglig, de flesta satt och grät men som många vet kan inte jag gråta till filmer, vet inte varför men har aldrig gjort det. Efter lunch failade jag och Emelie lite, vi såg någon dålig tecknad film om muslimer i Iran. Kan dock inte påstå att jag såg speciellt mycket eftersom jag satt och sov den största delen av filmen... Upps. Efter skolan var jag och mamma en sväng på Väla och sen har vi varit och firat farmor, grattis! Jag vet om att min blogg är tråkigast för tillfället men ska försöka fota lite någon dag iallafall. Puss!

Kommentarer
Postat av: shiralee

du är bäst min fina vän!

jag älskar dig, du betyder massor för mig! <3

2010-10-28 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0