upp med hakan och försök se självsäker ut



Imorse var vi på Allers med skolan, ganska kul endå att se hur allting funkar med att göra tidningar och jag visste inte att det var de som gav ut massa andra tidningar också. Sen fick vi tre stycken tidningar också, kuligt! Efter lunch hade vi prov och det gick väl sådär, vet inte riktigt men efter det fick vi iallafall sluta så då åt jag och JP lite innan träningen, sen själva träningen gick väl sådär den med, ganska mycket kaos och stress... Ahja. Imorgon är en ny dag och då har jag bara två lektioner eftersom jag struntar i hälsobanken. Onsdag och torsdag i skolan, och sen på fredag åker vi till Malmö :D awesome, längtar som bara den som ni redan vet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0