vänner är livet

SÄG EN PERSON

.. den finaste du känner - shiralee
.. som är den smartaste du känner - frida j
.. som alltid får dig på strålande humör - vevve
...som får dig att le när allt känns tungt - fay fiona
.. som är den omtänksamaste du vet - jp

.. som du känt en kort tid men ändå betyder mycket -  cissi
.. som du kan berätta allt för - shiralee frida
.. som du tycker mycket om - gustaf
.. som är envis - jag själv haha
.. som är snygg - jp vendela olivia fay
.. som är en riktig vän - shiralee frida alice osv.
.. som är den galnaste du vet - ebba är en av dem, haha
.. som är underbar - cissi oliwia fay fiona vera frida shiralee alice osv.
.. som är din barndomsvän - vera frida j linn osv.
.. som du saknar - frida j
.. som betyder mest - shiralee
.. som du har spenderat mest tid med under livet - vera
.. som du tycker är snäll  - alla mina vänner är snälla
.. som du har sportat med - frida sandra julia josse osv.
.. som du skulle vilja krama just nu - shiralee fay fiona alice
.. som du inte har träffat på länge - vendela
.. som du vet saknar dig - shiralee hehe
.. som du träffade idag - alla pippisar
.. som du tycker är söt - fay alice nellie
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - ingen
.. som du har de bästa minnet med - fay fiona oliwia
.. som du alltid har kul tsm med - hultberg
.. som du tycker har fin kläd stil - emma
.. som hatar hästar - julia
.. som är duktig på att springa långt - fay
.. som du saknar mest - beror på vilket sätt. saknar vänskapen, frida j, saknar allmänt, shiralee och ebba
.. som du älskar att va med - frida julia sandra josse

Kommentarer
Postat av: shiralee

puss på dig för att du är den absolut finaste jag vet. ily. <3

2010-10-05 @ 20:14:07
URL: http://shiraleemcgowan.devote.se
Postat av: cissi

sötnos! du är underbar du också!!!!(L)

2010-10-05 @ 22:16:44
URL: http://ceciliaalind.blogg.se/
Postat av: linn

elva år,

somsakt, ja, de e hela mitt liv, barndomsvän .

jag älskar dig linneaöster. <3

du betyder sjukt mycket för mig ...

2010-10-10 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0