-

Jag tror att jag har en fobi. Eller åtminstonde så finns det en sak som jag är riktigt rädd för, som jag tycker är väldigt obehagligt. Ni vet broar, där det kör bilar uppe på och man ska gå/cykla/åka under? Det är min fobi. Att gå/cykla/åka under. Där vi tränar på tisdagar är en jättestor sån bro, bred och lång. Den måste man gå under och man måste köra under den på längden en bit. Idag var jag så rädd så jag visste inte var jag skulle bli av, jag började nästan gråta. Det går bättre när jag sitter i en bil, för då är jag iallafall lite skyddad. Men att gå eller cykla under är hemskt. Jag vet knappt varför jag är rädd för det ens, men jag har varit det jättelänge. Är det en liten bro väntar jag alltid tills det inte är någon bil just på bron innan jag går under. Men som vid Jutan går inte det, för bron är så hög så man ser knappt upp och eftersom den är så bred och det kör så mycket bilar på den hade man inte hunnit i vilket fall som helst. Från början när jag var mindre och började tycka det var läskigt så tänkte jag att bron skulle rasa och jag skulle krossas under men jag vet såklart att det inte är speciellt troligt, och det konstiga är att det blir bara värre och värre, jag tycker det är läskigare och läskigare för varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0