boire et connaître



Jag har nog aldrig kunnat en franska-läxa helt tre dagar innan jag behöver men det är ganska skönt och det enda som ska göras i läxväg imorgon är historia. Panikattacken som jag fick igår på träningen över hur mycket jag (trodde att jag) bevöde hade att göra är borta. Så nu lägger jag ner för idag, ska ta till mig lite ork och försöka springa en liten runda och sen skulle jag behöva röja undan i vardagsrummet och dansa lite fristående också. Uttagning på torsdag men vi vet redan vilka det kommer bli i och för sig eftersom Sofie inte kan det nya, så vår uttagning kommer handla om vilken plats i friståendet man får. Min hemliga blogg är den bästa som finns. Puss.

jag saknar dig, jag saknar det vi hade.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Månsson

saknar dig super duper mkt gumman.



<3

2010-09-26 @ 18:43:33
URL: http://manssonlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0