"detta gjorde min dag, min vecka, min månad, mitt år!"



VIII SKA TÄÄÄVLAAAA!! Tjoho, jag är så glad så glad så glad! :D den 24 oktober i Höganäs så det är snart och allt och då ska jag bannemej ge igen från USM! Hoppas bara att vi hinner få friståendet och allt på plats, gjorde en massa ändringar idag och det ska säkert bli bra. Nu är jag bara såå taggad på träningen imorgon och på lördag, då börjar vi på semihårt och åååh. Och nu ska jag snart sova för det gör jag nästan redan, ligger i sängen med datorn och så. Fredag imorgon = SKÖNT och = åka direkt till gympan så vi hörs kanske under dagen i skolan annars på kvällen. Pussssar och kramar!

Kommentarer
Postat av: L I N D A

Frågestund på bloggen, fråga vad du vill från Topp till tå! :)

2010-09-09 @ 22:24:37
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0