joel! ♥






Åh skrutten lille. Grattisgrattisgrattis, idag är det 9 år sen du kom till världen och jag har känt dig nästan hela den tiden, varit med hela din uppväxt, dansat i vardagsrummet med dig när du var liten, jag kommer ihåg när vi fick ha en massa kodord för glass för att du inte skulle fatta, att du lärde dig springa innan du gick, att jag var ute på promenader med Mi med dig i vagnen, att jag ibland gick hem till er bara för att vara med dig och en massa annat. Och det är så mysigt att du fortfarande kan komma och lägga dig i mitt knä när vi kollar på film eller att du tar mig i handen när vi går bredvid varandra. Tiden går så fort och du har blivit så himla stor men du är fortfarande min lilla prins och det kommer du alltid vara. Puss på dig Joel och hoppas att du har haft en jättebra nioårsdag!

Nog om Joel även fast han är typ sötast i stan, jag har en annan sak att berätta också. Jag trotsade höstvädret som bjöd på regn, rusk, blåst och mörker och tog mig en liten springrunda. Blev ganska jobbigt och jag fick en illamåendeattack och var tvungen att gå lite men bara någon minut, men var ute ungefär en halvtimme så jag är nöjd! Sen fastnade jag framför Uppdrag granskning som handlade om olika skolor osv, rätt sjukt... Äh nu ska jag ta mig en dejt med duschen, puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0