min galna kusin

Sjukaste idag:

Jag står och sminkar mig, Vera ringer.
Jag: Hej
Vera: Hej, ehmn... Jag har försovit mig lite. Jag vaknade precis.
Jag: WHAT!? men hur gör vi, cyklar eller tar bussen?
Vera: Nja.. Vädret är sådär, vi tar bussen eller? Jag snabbar mig, den går 27. Men jag tror att jag hinner!
Jag: Ja, okej, kommer du in om mig då?
Vera: Ja det gör jag.
Jag: Okej, bra, hejdå!
Vera: Hejdå!

Jag lägger på och ser att klockan är 17 över. 17 ÖVER!? Bussen går alltså om tio minuter och jag brukar gå hemifrån vid 20, och hon hade precis vaknat... Så när hon kom hit var klockan 25 och vi fick springa till bussen men vi hann såklart, fick till och med vänta lite. Och när vi står där vid bussen ser jag att hon har sminkat sig och allt. Suck. Snacka om att den tjejen har turbo i sina ben.

Annars har allt flutit på. Kom hem från träningen nu för en liten stund sen, tror det kommer bli bra faktiskt, vi fick höra att det såg bra ut i alla fall och det är ju alltid kul! Imorgon är det Kick Off för alla ettor, så efter skolan ska jag och Oliwia ner på stan en runda och sen hem till henne och fixa till oss, mys! Vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0