norge, union, reformer, liberalismen, rösträtt.....


kolla korkskruven, den blev så av regnet.. coolt istället.

Jag och Oliwia är klara med historian = vi fick sluta en halvtimme tidigare idag och en timme och 40 minuter tidigare på fredag, gillasss. På idrotten idag var vi 10 av 32, ganska härlig uppslutning måste jag tycka, vi sprang coopers och det gick ganska långsamt för mig tyckte jag nog. Sen hade vi lite fotboll och jag fick specialhjälp av Maja, tacktack! För övrigt är jag ganska trött, det kliar ganska mycket i mina ögon, vädret är ganska tråkigt och om ungefär en timme ska jag åka till stan och möta upp Julia och sen ta bussen till träningen med henne. PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0