så lika på alla sätt



"Hej, jag heter Linnea, jag går på Olympiaskolan, jag gillar gymnastik, innan gick jag på PS2 och hade franska, jag har blondt hår och jag hade svarta byxor på träningen idag"
Hahaha let's säga tack till Hultberg för en galet rolig träning idag, gick väl sådär med själva gymnastiken men vad gör det en fredagkväll när man skrattar sig igenom träningen istället? Waka waka är min favoritlåt för tillfället, jag blir sjukt glad av den. Massa sommarkänslor plus att jag är kär i danslängan vi har hittat på till den, haha! Nu är jag trött(are än tröttast) så ska nog stänga av datorn och sova faktiskt. Imorgon väntar en massa nya äventyr, vi hörs då! Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

aw, tack :D

2010-09-11 @ 01:20:24
URL: http://photosbyfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0