tiden går så fort




2008 - 2009 - 2010

Vi fortsätter på födelsedagstemat och säger grattis till Adrian! 10 år idag och idag igen måste jag säga hur fort tiden går... Hoppas att du har haft en bra dag knåde, du hade fått mycket fint ju!

Dagen har varit väldigt vanlig idag och jag har ingenting att berätta om den förutom att jag tror att jag börjar bli förkyld = SEGT. Ska egentligen börja packa lite nu, imorgon hinner jag hem lite snabbt efter skolan och sen är det mental träning och vanlig träning, sen ska jag sova hos Hultberg och åker direkt därifrån till Rune-träningen på lördag, mycket på gång men kul ska det bli! Dock känns det mer lockande att sova än att packa nu för jag är grymt trött så vi får se hur det blir. Hörs förmodligen något litet imorgon, annars får ni ha det så bra! Pussar

sen måste jag bara säga att jag har världens finaste bästavän. jag älskar dig shiralee!

Kommentarer
Postat av: shiralee

älskar dig min fina. <3

2010-09-16 @ 22:28:04
URL: http://shiraleemcgowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0