APRIL APRIL


(söt, härlig, underbar... vallåsen 2010 med ps <3)

Har ni blivit lurade idag?
April, det känns som att vi borde vara mitt i våren nu men dagen till ära bjuder på fruktansvärt väder, kallt, grått och blåsigt. Var i skolan mellan 8.15 och någonstans runt 10, hur skönt som helst faktiskt. Ska lägga mig och sova en liten stund nu, och lite senare ska jag till Alice för att sen bege oss på en fet träning och därefter följer Gustaf med hit och sover här. Låter som en väldigt bra dag om jag får säga det själv. Puss!

Förresten, är det någon som har lite tips för att det ska vara roligare att läsa min blogg? Känns som att den är grymt tråkig... Alla förslag är välkomnaaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0