ATCHO PROSIT


(glass(!) som jag och albin åt en dag på lovet)

Godmorgon på er, är uppe helt tidigt idag med tanke på att jag börjar först tio. Hade ont i min fot när jag vaknade, kul verkligen -.- är lite bättre nu i alla fall men ja. Idag blir det faktiskt tre lektioner, en extra geografi än vad vi brukar ha eftersom vi har redovisning om våra naturkatastrofer. Nu ska jag gå och stoppa i mig pollenknark för att klara av dagen och sen börja göra vid mig. Längtar massor till en superrolig helg som bland annat bjuder på festligheter hos Josse och tävling med världens finaste småbarn, både killar och tjejer. Puss

Uppdatering fem minuter senare: Eller nej förresten, loggade in på schoolsoft och såg att vi inte har någon franska. Bara två lektioner alltså, HIGH SCORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0